Eksperci medyczni stwierdzili iż korzystanie z zestawu słuchawkowego nagłownego znacznie zmniejsza bóle związane z pracą szyi i kręgosłupa.W dzisiejszym świecie biznesu, pracownicy biurowi spędzają Ogólnie wiele czasu na telefonie. W zależności od charakteru pracy, średnio nasza czas rozmowy telefonicznej może wahać się od pół godziny do 3-4 godzin. Dla Telefonicznych Biur Obsługi Klienta (Call Center) czas rozmowy będzie znacznie dłużej trwać. Często jesteśmy zobowiązani do wielozadaniowych prac podczas naszych rozmów i jesteśmy zmuszeni do trzymania słuchawki między naszym uchem a barkiem, więc możemy uwolnić nasze ręce. Rośniemy tak przyzwyczajeni do tego, że możemy spędzić od kilku minut do kilku godzin w takiej pozycji, zostawiając nas z bólem szyi, bóle pleców i bóle głowy, które mogą prowadzić do poważnych urazów. Naukowcy nazwali schorzeniem jako Zespół Szyja Telefon (TNS) jest to powszechna dolegliwość w naszym zabieganym współczesnym świecie, gdzie każdy korzysta z telefonu. Kiedy szyja jest w tej pozycji zgiętej bocznej dłuższy czas, mięśnie stają się porażone, odcinając zaopatrywanie w krew przez co może przejść do skurczu. Ponadto, w kręgosłupie. Kręgi są ściskane wzdłuż bocznej krawędzi, co powoduje ściskanie dysków, które mogą spowodować ich wybrzuszenia lub pęknięcia. Często jest mrowienie lub drętwienie i ból w dół ramienia, w rękach i palcach. Badania medyczne potwierdziły, że TNS można znacznie zmniejszyć używając odpowiedniego zestawu słuchawkowego. Badania przeprowadzone w Santa Clara Doliny Medical Center w San Jose, CA, stwierdziły, że pracownicy biurowi którzy korzystali ze słuchawek nagłownych zmniejszyli bóle pleców szyi, ramion i napięć mięśni o 41% w porównaniu do grupy kontrolnej metodą tradycyjnej słuchawki. |
Jednak w innym badaniu, naukowcy doszli do wniosku, że za pomocą odpowiedniego zestawu słuchawkowego do telefonu można w znacznym stopniu poprawić wydajność i ogólnie ilość połączeń, jednocześnie zmniejszając koszty pracy związanych z przestojem pracowników i fizycznym dyskomfortem pracownika. Badanie wykazało, że pracownicy korzystający z zestawu słuchawkowego mają rzeczywisty wzrost wydajności do 43% w porównaniu do grupy kontrolnej. Koszty pracy związane zostały znacznie zmniejszone, czasochłonne zadania jak pisanie na komputerze zostały wykonane bardziej efektywnie. Co najważniejsze, pracownicy z zestawem słuchawkowym realizowały średnio 16 więcej połączeń dziennie w porównaniu do tych, które stosują tradycyjne słuchawki. Przy tak przekonujących dowodach i korzyściach za chodzi pytanie, czy powinniśmy wyposażyć naszych pracowników w taki zestaw słuchawkowy? Istnieje wiele różnych marek na rynku, a jakość w porównaniu do cen mogą być bardzo różne. Accutone jest marka dobrze znana na całym świecie z ergonomicznymi wzorów i doskonałości akustycznej. Accutone oferuje pełną gamę słuchawek telefonicznych przeznaczonych do różnych aplikacji, i do różnych zadań dla biur i Call Center. Accutone oferuje zestawy słuchawkowe wysokiej jakości, wyposażone w ergonomiczny kształt, najwyższa jakość dźwięku, wygodę i komfort. |